Ostrava-Místecká 95 : Servis příjem/prodej 8-16:30 po-pá,so/ne 8-12h, Rychvald Michálkovická 323: Servis příjem/prodej (prosím na telefon/sms) 9-16:30 po-pá,so 9-11:30 t:603447274.Mobilní Cykloservis objednání na telefon po-pá Rychvald a okolí /Ostrava a okolí,


Úvod » Komponenty Pells » Rámy » Rám PELLS Duke Elite - L/19"


        

Rám PELLS Duke Elite - L/19"

Moderně koncipovaný hi-endový monocoque karbonový rám v nastupujícím rozměru 27,5“ vychází z mnohaletých zkušeností vlastního vývoje firmy PELL’S. Mohutně dimenzovaná pasáž kolem středového složení a nekompromisní přední rámový trojúhelník umožňuje d

 

Číslo produktu: 462562
Výrobce: PELLS
EAN kód: 8595707313314
naše cena:
15 990 Kč

do košíku:
   
Moderně koncipovaný hi-endový monocoque karbonový rám v nastupujícím rozměru 27,5“ vychází z mnohaletých zkušeností vlastního vývoje firmy PELL’S. Mohutně dimenzovaná pasáž kolem středového složení a nekompromisní přední rámový trojúhelník umožňuje dosáhnout extrémní torzní tuhosti. Ploché planžety zadní stavby VFHS s jedinečným tvarem a profilací jsou elegantně napojené na prohnutou horní rámovou trubku. Toto řešení umožňuje pohyb zadní stavby ve vertikálním směru. V horizontálním směru si zadní stavba zachovává maximální tuhost. Propojením těchto zdánlivě nespojitelných vlastností se podařilo dosáhnout výrazné míry pohodlí bez ztráty výkonu jezdce. Tento bike je díky svým vlastnostem a minimální váze zrozen pro vítězství v libovolném XC závodu nebo maratonu.

Rám má vnitřní vedení lanek, celokarbonové patky (Carbon dropout) redukující váhu rámu, barevně sladěnou koncovku a přímé napojení brzdového třmene na rám (Carbon Post Mount).

BB92 – rozšírená středová spojka u rámu s ložisky integrovanými dovnitř (Press Fit). Díky této konstrukci lze středovou partii rámu udělat širší a tím i tužší. Ložiska jsou lépe chráněna a jejich montáž je snazší.
Pyramidová hlavová trubka se spodním ložiskem 1,5“ kombinuje nízkou váhu klasického hlavového složení (horní miska) s tuhostí 1,5“ konstrukce. Díky této konstrukci je oblast hlavové trubky tužší, kolo má lepší stabilitu ve vysokých rychlostech, řízení je přesnejší a kolo se tak lépe ovládá.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MGZhOD